יום ראשון, 26 בינואר 2014

כל מה שצריך לדעת על כריתת עצים
יש לכם גינה והחלטתם שאתם רוצים לטפח אותה? אם כך, יכול מאוד להיות שחלק מהטיפוח הוא לגזום קודם כל את העצים שהיו קיימים בגינה קודם לכם. במידה ואתם צריכים לבצע כריתה של עצים, כדאי מאוד שתדעו מספר דברים בנוגע לנושא הזה, כי לא מדובר על עניין של מה בכך ולא כל אחד יכול לכרות עצים. הדבר הראשון, והחשוב ביותר, שצריך להיות מודעים אליו, זו העובדה שללא אישור אי אפשר לכרות עצים. במידה ואתם חושבים לכרות עץ, או חלק ממנו, אשר חוסם את כניסתה של השמש לגינה שלכם, הרי שאתם חייבים לקבל אישור לכריתה הזאת, ובהחלט לא בטוח שייתנו לכם אישור שכזה.

אין סיבה לכרות לבד
מעבר לכך שצריך לקבל אישורים מיוחדים כדי לכרות עצים שונים או חלקים שלהם, כדאי לדעת שגם מדובר על עבודה פיזית לא פשוטה. ראשית, לעיתים יש עצים שקשה להגיע אליהם או אל החלקים שלהם שרוצים לכרות, ושנית, צריך ציוד מקצועי וידע כדי לדעת איך בדיוק כורתים עצים. מדובר על קשיים שלא כולם יכולים להתמודד איתם, ומעבר לכל אלה, לא לכולם יש רצון לעשות את זה לבד או זמן לכך. לכן הרעיון הטוב ביותר הוא פשוט להזמין חברה מקצועית שהתפקיד שלה יהיה לכרות את העצים המיותרים או את החלקים שלהם שמטרידים אתכם, וכך למעשה לכם בעצמכם לא יהיה מה לעשות. כלומר, התפקיד שלכם יסתכם רק בבחירת החברה המקצועית שאליה אתם פונים, ואנשי החברה כבר יבצעו את כל העבודות עבורכם.

תפקיד החברה המקצועית

חברה מקצועית שאחראית על כריתת עצים תוכל לדאוג עבורכם לכל נושא הכריתה, בין אם מדובר על השגת האישורים הדרושים ובין אם מדובר על ביצוע הכריתה עצמה. כמו כן, עוד דבר שחשוב להיות מודעים אליו כשמדברים על כריתה של עצים, זו העבודה שאי אפשר להשאיר ככה סתם את הגזם ברחוב כי הוא עלול להפוך להיות מפגע ולהפריע לאחרים. לכן החברה המקצועית צריכה לקחת על עצמה גם את הנושא של סילוק הגזם אחרי הכריתה, כי רק כך זו תהייה עבודה שלמה. בסיכומו של דבר אין לכם סיבה אמיתית לנסות לכרות עצים לבד, ומה שעדיף לעשות זה לפנות אל אחת מהחברות השונות או אל אחד מאנשי המקצוע שעוסקים בתחום הזה. הם יוכלו לכרות את העצים המיותרים ולעזור לכם לסדר את הגינה שלכם בצורה הרבה יותר טובה ויפה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה